Schoolgids

Wat herinnert u zich nog van de basisschool?

Het is misschien lang geleden maar er schieten u vast nog herinneringen te binnen als u aan uw basisschoolperiode terug denkt. Wellicht is er een meester of juf die een bijzondere indruk op u heeft gemaakt. De tijd op de basisschool blijkt een bepalende periode in een mensenleven te zijn. Dat is natuurlijk niet verwonderlijk want een kind zit maar liefst acht jaar op de basisschool en ontwikkelt zich enorm! Als een kind bijvoorbeeld leert lezen, opent zich een compleet nieuwe wereld.

Mede namens het bestuur en team wens ik u en uw kind een fijne tijd op onze school.

John Jansen
Directeur OBS De Koekoek

In de schoolgids treft u informatie aan over het onderwijs, de aanpak en de organisatie op onze school. Wij schetsen een beeld van onze ideeën en manier van werken en wij leggen ook verantwoording af over registratie en controle op behaalde resultaten.