Het Koekoekskoor

Het Koekoekskoor is voor alle basisschoolleerlingen die graag zingen en vooral voor hen die plezier genereren om dit samen te doen. Dat komt dan tot uitvoering tijdens de kerstinloop van de school, vaak gekoppeld aan een ander kerstoptreden ergens in de stad en tijdens het Kinderklapstoelconcert op het Koekoeksplein (medio juni). Ook treden we af en toe op tijdens de Rabo Open Stage van Tivoli Vredenburg. Het koor staat onder leiding van Meike Veenhoven.

Op het koor zitten voornamelijk leerlingen van De Koekoek, maar leerlingen van andere scholen zijn ook welkom. We repeteren op de woensdagmiddag in het schoolgebouw van De Koekoek aan het Koekoeksplein, in ruimte Kraanvogel op de 1ste verdieping.

Meer weten of meezingen? Kijk op koekoekskoor.zingdan.nl

“Het is gezellig om met elkaar te zingen en je leert een hoop. Je treedt ook op voor de school en de ouders ”

Merel – Groep 8

“Ik vind het leuk dat we meerstemmig zingen en mooie klanken leren”