Communicatie

Wij maken gebruik van het digitale adminstratie – een leerlingvolgsysteem ParnasSys.

Deze beschikt ook over een ouderportaal: een online applicatie waarop ouders en/of verzorgers kunnen inloggen om gegevens van hun kind(eren) te bekijken en bepaalde stamgegevens zelf bij te houden. Het gaat hier om door ons geselecteerde gegevens. Deze informatie komt rechtstreeks uit ParnasSys. Verzorgers kunnen inloggen met inloggegevens die zij via de school (leerkracht) ontvangen per e-mail.

Het portaal kent een aantal onderdelen. De weergave van informatie op het portaal is afhankelijk van de instellingen die wij in ParnasSys maken.

De uitnodiging voor het inschrijven van de gesprekken wordt verstuurd via de communicatie App Parro van Parnassys. Hiervoor krijgt u een separate inlogcode die gekoppeld is aan het inlogaccount van het ouderportaal. Via de app kunt u naast inschrijven voor deze gesprekken ook informatie van de leerkracht ontvangen.