Sportdag 2022

Met groot genoegen kijken we terug op een super geslaagde sportdag op vrijdag 20 mei! Het weer zat mee en net voor de middagbuien waren we klaar. Van 08.30 tot 13.30 uur hebben 200 leerlingen (en ouders) zich in het zweet gewerkt.

Onze kids waren energierijk en gaven alles om hun individuele en teamprestaties glans te geven. En dat is ze gelukt. We hebben genoten van het enthousiasme en de samenwerking van de teams en de begeleiders.  Het was top en daar bedanken we alle deelnemers en betrokkenen voor. We hebben dit jaar ook gekeken of er een nieuwe Daphne Schippers in Utrecht waar te nemen valt.

De 60 meter tijden hebben we geklokt en per groep kwamen daar de volgende winnaars uit: Groep 3: Toby / Berber, Groep 4: Jack / Aimee, Groep 5: Tom & Yessin / Sanne, Groep 6: Bas & Ivor / Michelle, Groep 7/8: Wim snelste van de school met 9.19 Sec, Annabel 9.97 sec.  & Lola 9.60 sec!